I'm not leaving now

Ligger i kallaste sängen någonsin, även fast jag har två täcken och pyjamas på mig. Huvva!
Annars har jag det så himla bra här, ni förstår inte. Kommer vara sjukt jobbigt att åka på Måndag, men sånt är livet. Har ju trots allt ett liv i Umeå också, som jag måste ta tag i. Varför ska det hela tiden vara en massa måsten för? allt ska ju förfan skrivas under, skickas in, man ska gå på möten... massa jävla skit. Vill bara kunna leva så som jag vill, men ja... Lycka till med det :p. Känner även den där känslan av panik och kaos krypa fram. Vill.Inte.
Vill bara vara med världens goaste. Men nej, det går ju inte det heller. Får i alla fall träffas ännu mer i helgen, lööv!!
Just det, imorgon blir det förmodligen utgång med syskonen. sjukligt kul?!! Då får jag iallafall inviga nyklänningen som jag köpte på BikBok för ett tag sedan, wooop.

Måste bara fråga er som läser detta, vad är egentligen viktigast? att lita på magkänslan/hjärtat, eller vara förnuftig och lita på skallen sin? Är lite förvirrad just nu, då mina tankar och hjärtat inte kommer överens just nu. Vad tycker ni?






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback