Jag är dina drömmar

Sova ensam igen, kallt och förjävligt. Tänkte lägga mig och lyssna på lite musik, men kom på att jag isåfall måste gå ner till hallen för att hämta min väska där hörlurarna är. Jobbigt? ja.
Sen tror jag att det är dags att lyssna lite mer på hjärtat än hjärnan, i alla fall för tillfället. Varför inte bara göra det man känner för utan att börja överanalysera och försöka hitta problem? Nä, för det funkar väl inte så. Har i alla fall börjat fokusera mer på mig själv nu och det känns så mycket bättre. MEN, ibland trillar man ner och blir osäker. Osäker på känslor som är otroligt starka och som man vet finns där, hur hänger det ihop?
Nä. Vet man hur man känner så ska man inte vara feg, utan visa det istället. Efter ett x antal sömnlösa nätter så vet jag nog hur jag känner, och ska lösa det. Känslor finns ju trotsallt av en anledning.
Sov gott.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback