knock knock

Godmorgon!
vaknade just av att mina grannar har det mysigt, kul. Fast jag ska ändå kliva upp nu, då jag ska in till stan och hänga på arbetsförmedlingen, wooh!! Ber i alla fall om ursäkt över att uppdateringarna inte varit sådär jättebra. Men som ni förmodligen vet och har förstått så har jag just flyttat. = inge internet, städa, göra sig hemmastadd. Allt har i alla fall gått bra.
Imorgon är en dag jag verkligen ser framemot. Eller, hela helgen kommer bli superbra!! Jag har sagt det förr och säger det igen. Hur faan kan en del människor göra en så glad? Ett mysterium för fan. Men jag är i alla fall superglad och förväntansfull!
nu ska jag sminka mig och käka frulle. Pöss!





snygg kabelsladd i pannan!

Postat av: IDA COOLIDZ

Har pernilla fött?! Har hon en bloggis?! OMGÄÄÄ!!!

2012-11-08 @ 20:14:44
URL: http://idaflodell.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback