All that I am

Ligger ensam i en soffa och fryser TYP ihjäl. Hatar att vara ensam, värsta känslan någonsin? Har i alla fall sett ett avsnitt av Awkward och dör lite i hjärtat när tänker på det. Varför kan inte livet vara som en film/serie ibland? Fast bara där allt blir bra tillslut och alla får den som dom hör till. SUCK. Nä, imorgon ska jag åka buss i hundra år för att komma hem, nåt som jag inte alls vill för tillfället. Vill inte hem till den gamla tråkiga vardagen, är så jäkla less på den och på allt som hör till. Men, bara att bita ihop och köra vidare. Nu ska jag försöka sova och inte låta tankarna ta över min hjärna helt och hållet. Vet inte om jag ska säga godnatt, för de flesta av er sover väl redan? haha. Hoppas ni har haft en underbar helg i alla fall!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback