Ännu en liten pinsam grej

När jag och Stina gick i 6an/7an så gick vi på stan tillsammans för typ första gången. Vi kände inte varandra så jättebra och det var lite stelt. Vi gick omkring på massa affärer och när vi var på H&M så gick vi till sminkavdelningen, där hittade vi nåt slags glitterpuder (det var stora puffar med asmycket glitter) och började puffa det på varandra så vi var alldeles glittriga i ansiktet. Då kom vi på att vi skulle kalla varandra för... Glittergirls. Vi var alltså helt seriösa med att kalla varandra för det, så vi gjorde det typ i ett halvår. Och om vi skrev det till varandra så stavade vi det - GlittergirlZ typ. Fint....
 
Sen har vi ju en annan gång när Stina hade en kaktus i sin fåtölj (fråga mig inte varför) och jag råkade sätta mig på den. Behöver jag ens säga att jag hade ont i röven i typ en månad? Hade små jävla stickor på röven och låren, asskönt. 
 
I alla fall så drog jag på Corona med några flickor igår, sjukt roligt! Har inte varit på någon krog där man kan dansa på superlänge. Slutade med Max och att jag sov hos Johanna. 
Idag ska jag se film och mysa järnet!
 
PUSS

Postat av: GlitterGirl

Hahahahaha jag dör!!!!!! Minnen!!! GlittergirlZ, kom ihåg att vi var helt seriösa, det var inget konstigt med det :)))) hahaha och stickorna i röven... Finner inga ord!

2012-10-14 @ 19:08:23

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback