Elva helt onödiga saker

  1. När jag gick i typ femman så sa Stina att hennes kompis hade grävt upp en skeletthand (?) på hennes gård. Jag trodde stenhårt på det och sa det till mina andra kompisar.
  2. Älskar att sminka mig och mina vänner, om jag fick välja så skulle jag lätt jobba som makeup artist!
  3. När jag var typ sju och bodde i Jämtland så skulle vi städa i ett gammhus vi hade på gården, då hittade jag en fladdermus som låg på golvet. Jag blev asnöjd och tog upp den, sprang till min bror och berättade att jag hade hittat hans leksak. Fick veta att han inte hade någon fladdermusleksak... Jag gick alltså omkring med en död jävla fladdermus.
  4. Jag är sjukt duktig på att lyssna sönder låtar
  5. Min första fylla var inte så jätterolig. Jag och Rebecca gjorde världens häxblandning (bl.a. Julmust, jordgubbslikör, gin, vodka...), slutade med att jag ramlade ner för hennes trapp och spydde ner hennes föräldrars säng. Jag hade halsbränna och var bakis i tre dagar.
  6. I mellanstadiet slogs jag jättemycket med mina vänner och fick även en tjej att byta skola...
  7. Jag är superhypokondriker och tror att jag har någon typ av cancer varje dag. Är även rädd för bakterier.
  8. Jag kan absolut inte ta i chokladbollssmet, en gång när Rebecca och Lucas tvingade mig så började jag gråta.
  9. Hade en period i livet då jag gick i fotbollsshorts varje dag... Till och med på stan.
  10. Mina vänner är dom stördaste, roligaste och skrattigaste jag vet. Önskar att alla fick se deras riktiga jag ;) 
  11. När alla andra var på gothiadiscot så var jag och Stina... Med några killar som inte riktigt var normala. Brukar fortfarande må dåligt över att vi missade det där jäkla discot!
 
 

Postat av: Stima

Hahahahahahahaha jag dööööör!!!! Känner igen mig i så mycket. Speciellt sista punkten. Blir galen då jag tänker på det :)€€€

2012-10-09 @ 15:35:26
URL: http://stinano.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback