Kan du inte se att jag klarar mig själv?

Hade en så jävla bra dag igår. Först beskedet om lägenheten, sen popquiz på Peppes som vi vann för andra gången! Sen fick jag träffa Rebecca och prata ut om precis allt. Och det var längesedan. Man träffar ju sina nära ganska ofta, men det är inte alltid man verkligen tar sig tid och pratar om vissa grejer. Saknar det. Saknar även den tiden då man inte var så jävla brydd och bara levde livet. Man kunde liksom dra ut och festa mitt i veckan bara för att det var så kul att få umgås. Saknar tiden då jag, Rebecca och Pernilla verkligen umgicks konstant och körde på. Nåh... Men livet förändras, ibland till det bättre och ibland till det sämre. Jaja! Nu ska jag fixa mig lite för att dra in till stan och träffa Stina och Emelie. Kul! 
 
Försök inte ens.
 
 
Fint slappöga jag har. Funderar på att ringa Camilla från BB och bilda klubb.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback