Morgon

Godmorgon gänget! Har typ precis vaknat och märker att min hals inte är OKEJ! Kan ju visserligen bero på att jag sovit med käften öppen hela natten. Har säkert flygit in massor av flugor dit när jag sussade så sött. Just nu är jag och Jo ensamma med wilda-li (lillan på cirkus tre år ) medan Linda släpper ut hästarna. Wilda är en liten fegis just nu som inte vågar säga hej.... tror hon har gömt sig?? kanske ringt polisen föfan??? Hon är ju föfasen ensam i huset med två främlingar! Galna mamma Linda.... Nu blir det frulle så ni vet. Pöss.

p.s. Drömde att jag ramlade ner från ett stup som var jäätttelångt och när jag väl var nere så bodde alla dinosaurier där. Wierd.



Vovven Kira hälsade på

Postat av: Anonym

Hur får du till dina bilder snyggt och raka för för mig blir dom sne och miniskalle :-(

2012-10-05 @ 12:27:22
Postat av: bec

Hur får du till dina bilder snyggt och raka för för mig blir dom sne och miniskalle :-(

2012-10-05 @ 12:27:46

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback