Neverland

Vet inte om jag lyckats hamna i någon Peter Pan period?? I förrgår (tror jag) så såg jag den otecknade versionen, och idag såg jag en film som heter Neverland. Den handlar om hur det gick till när Peter hamnade där. Den var dock SÄMST, satt och kämpade mig igenom filmen som var 2 timmar och 40 min lång. Huvva. Den otecknade versionen var dock ganska bra, så ni vet! 
I alla fall så var jag ju på BB för att träffa Pernilla och Melinda (lilltjejen). Hon var så otroligt jäkla söt alltså, så himla liten. Fick hålla henne och snusa lite på na! Åhw... Enligt Pernilla så hade förlossningen och allt gått bra, skönt för henne! Nu ska jag försöka sova, kanske se på en till film. Vem vet? Sov så gott i alla fall. 
 
 
Fin jag var då... jävla snuskäft


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback