This crowded room

Alltså nä! Åh... Är kär i Awkward. Kan man vara kär i en serie? tydligen... Har i alla fall lärt mig att man inte kan sitta hemma och vänta på att sin saga ska börja utan att göra någonting. Det är DU som bestämmer hur du vill att ditt liv ska se ut, ingen annan. Så börja för fan att leva era sagoliv, för det ska jag försöka göra. Skit i det förfluta, lev i nuet och ta framtiden som den kommer.
 
Så, in your face. Jag mår inte dåligt för fem öre över att det är så som det är mellan oss just nu. Tvärt om! Jag behövde inte någon som berättade allt jag behövde förändra och klaga på mig för att bli lycklig, jag behövde mig själv. En person som jag inte riktigt hade hittat och kanske hade tappat bort på vägen. Tänker så som min fina syster sa till mig, "varför nöja sig med något som känns halvbra?". Jag är så jäkla stolt över mig själv som lyckats lägga det mesta på hyllan och börjat fokusera på mig själv. Nu försöker jag ta varje dag som den kommer och kommer det en dålig dag så gör det inget, man är ju bara mänsklig. 
Har haft jävligt jobbiga dagar, veckor, år. Ibland så jobbiga att jag inte ens kunnat ta mig upp ur sängen på morgonen och legat där flera dagar. Men tack vare mina underbara syskon och vänner (och även en liten gnutta kämparglöd) så har jag lyckats ta mig dit jag är idag, och är så satans glad. Om ni bara visste!
Vet ni? Slösa inte massa energi och tid på människor som bara gör er illa, man märker ganska snabbt vilka som verkligen bryr sig om en och vill en väl! Du är värd så himla mycket mer än någonting halvdant. Du förtjänar allt som livet har att ge. 
Man kommer möta motgångar, ibland så jobbiga att man börjar undra om det ens finns en lösning. Det finns alltid lösningar!
 
Om ni bara kunde se mig nu, sitter verkligen och flinar för mig själv. För jag har bestämt mig. Jag vill leva livet.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback