Alla tiders historia..

..Heter boken jag fick hem i brevlådan idag. Så nu betyder det att jag kan börja på riktigt med kurserna. NU! Ska jag sätta mig ner och betala lite roliga räkningar. Känner ju inte precis för att betala 1500 till tandläkarskiten, funderar på att sluta gå på folktandvården och vara hos någon privat istället? Vi får se, vi får se! 
 
Ha en trevlig dag! Det ska jag ha. :)
 
Hittade en gammal bild från Bulgarien. VILL DIT?!

Postat av: Elin

Skaffa tandförsäkring hos folktandvården!!! Jag betalar 70 kr i månaden och då får jag gå till tandis hur mycket jag vill ;)

Svar: Men det jag har... men kanske ska ändra till månaden? Jag fick faktura för hela året nu.....
Janna

2012-09-04 @ 12:08:33
URL: http://Ilajn.blogg.se
Postat av: Stina

Tålamod,tålamod,tålamod

2012-09-04 @ 15:10:32

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback