Long time

gooooodmorgon!
Nu ska jag berätta för er om min otroligt roliga gårdag! Vaknade upp på ett ställe, sen drog jag hem för att duscha för att senare åka till Stina. Vid femtiden hade vi vinprovning med finaste personalen på Scandic, det blev även en supergod middag efteråt! När alla var mätta och hade det gött som fan så drog vi hem till Stina för att förfesta lite,men drog vi ut senare? nej. Men vi hade askul ändå! Inte lika kul dock att jag kom hem vid fyra... Hade i alla fall en riktigt skön kväll!
Just nu ligger jag i sängen, med gammsminket och funderar på om det är värt att kliva upp idag. Är sjukt sugen på cola, så får väl köpa det då. morr.
btw, har fått nån jävla knöl på käken som gör ont. Vad fan kan det vara då?! :(



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback