What brings us together is what pulls us apart

Jag är så helvetets jäkla förbannad på allt idag. Har bestämt mig för att inte vänta längre, så nu är det slut med det. Vill man, så vet man det! Tänker inte vara någon jävla leksak som man kan komma till när man känner för det. 
 
En annan sak som jag stör mig på så satans mycket är "vänner" som bara hör av sig när det hänt någonting, för tydligen måste någon gått bort eller att man själv mår dåligt för att få kontakt. Fan, då kan man väl bara skita i att höra av sig alls? Gah, vilka jävla idioter det finns alltså. 
Just det. Igår efter jobbet drog jag och några vänner på en fest. Det var det värsta. Har aldrig sett så många uppblåsta människor på samma ställe?! haha. Det är så jävla roligt att de som var där försöker vara så "unika" som möjligt, och inte inser att typ 80% av Umeås invånare ser likadana ut ? Och allt är ju så himla "coolt", "soft" och positivt hela tiden. Så jävla patetiskt.
Sen du, som kräver så mycket uppmärksamhet att du inte ens vet vad du själv håller på med. Kan du förstå att vi har slutat bry oss? Sen att jag är fast här med dig konstant gör ju allt myyycket bättre. Du har stora jävla problem och dom går ut över oss. ÅH! 
 
Jag vet att man ska "njuta" över de positiva stunderna i livet, men idag så går det faktiskt inte. 
 
Det här var sista gången.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback