You could be happy

Kom hem från jobbet för någon timme sedan, och sen dess har jag kollat på HIMYM. Hade tänkt att ta en lång jävla sovmorgon imorgon, och sen plugga. Har ju faktiskt två prov inom en snar framtid! 
Har funderat ganska mycket på vad jag egentligen vill göra med mitt liv, men inte har jag blivit nå klokare inom det området inte.  Önskar att jag vore mer spontan av mig, och kanske inte så himla feg... Det är så svårt att veta vad man vill, när hjärtat säger en sak och huvudet en annan. Sen börjar man fundera på vilka runt omkring en som är äkta och vilka som inte är det. På min födelsedag fick jag i alla fall se vilka som visade sig vara på låtsas, tack för det! Men samtidigt är jag väl inte riktigt förvånad heller. Tycker bara att det är så otroligt dålig stil när man känt varandra så pass länge, och umgåtts så som vi gjort. MEN! Såna som drar ner en klarar man sig så mycket bättre utan. Har märkt att vissa är sjukt duktiga på att snacka skit och sedan låtsas som om inget hänt. Käften bara går och går! Jaja, vill bara påpeka att jag absolut inte tänker vara ett andrahandsval. Och det gäller även DIG herrn, så du vet. 
 
Nu ska jag sova och drömma riktigt fina drömmar! Det tycker jag att ni också ska göra,
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback