JUSTE!!

Ang. Mitt senaste inlägg. 
Visst läste alla om den där målningen på en skola? Vid två toaletter? 
Kan vara det mest pinsamma jag läst. Och hon får alltså ett pris för att? Ja, fattar inte ? VAD FÅR HON PRIS FÖR? Att vara typ den tråkigaste jävla människan i världen? Nämen, när skolorna börjar bli lite mer slappa (men ja, vet inte hur jag ska förklara) så ska det gnällas, som nån annan jävla gnällkärring. Ingen bryr sig? ELLER Jo, jag. Jävla tråkfanssatan kan dra hem till tråklandet och gnälla lite. 
Läste förresten idag att en kvinna som inte hade några ben skulle bli av med sin permobil för att hon körde med den för lite. DET är en grej att gnälla om. Inte en jävla töntmålning som ingen jävel skulle bry sig om. 
Vad fan hände med mänskligheten. BLä.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback