Next thing we're touching

Godmorgon! Hehe. 
Kan ju vara så att jag somnade vid sex imorse, inte sådär superbra kanske. Men gjort är ju gjort! I alla fall så ringde Becca mig nyss (så jag vaknade) och vi ska hängsi ikvällsi. Hon har ju nyss flyttat till hennes allra första (egna) lägga, så självklart måste jag dit och stöka ner! 
Annars så måste jag verkligen kliva upp nu... Ligger fortfarande i sängen och lyssnar på musik. MEN, måste in till stan för att lämna nå papper, så himla kuuuuuul. :) 
 
Btw, har ni hört den här? Cantoreggi – Sinners Heist

Tycker den är sjukt skön i alla fall, så ni veeet. Nu ska jag kanske duscha, i alla fall ta bort gammsminket. ALLTSÅ. Bara en sak, jag är SÄMST på att tvätta bort smink. Lyckas alltid somna i det och tvättar bort det dagen efter, om jag inte har såna här våtservetter. Men dom jag fick från glossybox svider ju fan? Blää. 
 
Over and out!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback