Saker jag stör mig så jävla mycket på

Hej allihopen! Skriver ett sånt här trevligt inlägg mitt i natten, så kul för er va? Att ha någonting spännande att läsa om när ni nyss vaknat. Helt otroligt! I alla fall så har ni säkert märkt att jag är en bitter jävla människa som inte gör någonting annat än att klaga, sån är jag! Så tänkte slänga ihop ett litet inlägg här om vad jag stör mig på, blir spännande ifall man får någon reaktion eller inte! MEnenee, skulle inte tro det. 
Men ja, ska vi sätta igång? NUMERrrrooo, uno! 
  • Börjar lite enkelt och lätt. Bacon ska vara krispigt. Gör du den sladdrig? Då kan du inte steka bacon. Simple as that! Hatar den där jävla konsistensen i käften av sladderbacon, fy i fan.
 
Okej, nummer två.
 
  • Bland det värsta jag vet är övertaggadepålivet människor. Meningen "tagga tjejer" får mig att vilja lägga mig ner på golvet, rulla runt och gråta. Jag skämtar inte. Hur ORKAR man ständigt vara så pepp (ett annat ord som får mig att vilja spy) och bara köra i 140? Kan även tillägga en annan sak som ofta brukar hamna ihop det med de här människorna. Lekar. Speciellt "lära känna lekar", snälla snälla snälla. Det värsta man kan göra är att kombinera "övertaggadpepptjejen" med satans jävla amöbaleken. Ni vet vilken det är va? Först är man en jävla geggamöba som ska utveckla sig till bättre grejer, typ kanin och annat fanskap genom att köra stensaxpåse. SAMTIDIGT som man gör nån rörelse och ropar det man är högt. Herregud. HAHA! Måste ju berätta en liten rolig sak för er som bryr sig. Fick höra "sluta negga börja digga" av en tjej i somras då jag blev förbannad över en grej. Vilken jävla sak att säga. 
Men herreminje, det här går ju ganska bra! Hyfsat skönt att få skriva av sig lite i alla fall, vare sig ni gillar det eller inte. HÖHÖ
 
  • Okej. Nu kanske några av er tar illa upp, men jag orkar faktiskt inte bry mig då jag är så satans less på detta gnäll. Detta jävla genusrövskit. Alltså, vem orkar bry sig? Visst, alltså. Jag är helt med på att det ska vara jämnställt, det är inte det jag säger. UTAN, det jag tycker är så jävla fjantigt är att alla ska överdriva så fruktansvärt mycket. TYP nåt sånt här då - "Jag ska bara klä HEN (Vad hände där?) i bruna kläder då det är en könsneutralfärg, blablablabla". Då tänker jag så här, men kul för din unge att se ut som en BAJSKORV? KUL för bajskorvarna att förknippas med bebisar? hahaha, kul att jag skrattar åt mina egna roliga meningar, haha. Börjar bli för trött för det här. Nej, men ska försöka vara lite allvarlig nu. Tycker helt ärligt att vissa kanske tar det lite för långt. Och om du inte vill raka dig under armarna etc., Så bra för dig! Men du behöver inte trycka upp det i ansiktet på folk och sedan bli sur om någon reagerar på det. Likadant som att jag inte delar med mig av hur jag rakar mig, då folk förmodligen skulle bry sig om det också? Orakad, rakad... Spelar väl för fan ingen roll? Hur vi än gör så kommer folk alltid ha en åsikt och lägga sig i. Och de flesta gör det till en sån större grej än vad det egentligen är. Förstår inte grejen.
Herregud. Förstår ni känslan att få skriva av sig PÅ RIKTIGT?
 
  • Något som tydligen har blivit jävligt vanligt är ju detta "jag har gjort det en gång och nu kan/vet jag allt". Haha, låter som om det är någonting annat än det jag kommer förklara för er. Bara lite kort, te.x en person som varit på gymmet en vecka och sedan skriver 24/7 att de tränar, och kan ALLT. Helst ska de försöka förklara för andra hur de ska göra. Klart slut.
 
 
Åhfan. Ser ju ut som en jäkla novell?! Typ då. Orkar inte skriva mer då jag inser att det kan vara smart att sova lite. Varför gör man så egentligen? Alltså, stannar uppe hur länge som helst fast man älskar att sova? Man är ju lite knasig helt enkelt! Godnatt godnatt godnatt, eller god morgon för er andra! Eller va? Nä, nu äre fan dags. 
 
PIS 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback