2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut? Ja, åkte utomlands med tjejorna!
Hur var ditt 2012? Helt okej, dock mycket jobbiga stunder och bråk. FAST, hade jävligt roligt också.
Största misstaget 2012? Ingen aning faktiskt..
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Jag hoppas på det i alla fall!
Blev du kär 2012? hm.. Ja, det kan man väl säga. Var redan kär.
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 8/8
Vad var din största framgång 2012? Framgång? eh... 
Bästa köpet? 
Vad spenderade du mest pengar på? Utlandet, mat... Alkohol? haha... Och lite kläder då
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?  Cantoreggi – Sinners HeistThe Black Keys – Tighten UpMaroon 5 – One More Night¨,Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt
Vem har du umgåtts med mest? Mattias
Bästa minnet från 2012? Turkiet, Gatufesten, När jag träffade pernillas bebbe!
Hade du ett förhållande under 2012? Två stycken..:P
Var det något du saknade år 2012 och vill ha nu? Mer tid för mig själv!
Vad önskar du att du gjort mer 2012? Varit gladare och njutit av varje sekund
Vad önskar du att du gjort mindre? Överanalysera allting och sura
Favoritprogram på tv? Herregud.. TYP ALLT? Men iaf Big Brother.
Största musikaliska upptäckten? Ingen aning... 
Något du önskade dig och fick på julafton? Pengar
Vad gjorde du på din födelsedag? Styrde fest och hade askul 
Finns det något som skulle gjort ditt 2012 bättre? Ja.
Vad fick dig att må bra? Vänner, mig själv, pojkvän
Vem saknade du? Gamla vänner som jag inte har kontakt med idag
De bästa nya människorna du träffade? haha, har jag ens lärt känna någon ny? Melinda... hah;)
Vad vill du säga till dig själv detta år, 2013? Du äger Janna, skit i vad andra säger och lita på dina egna känslor. Du är prio ETT!
Nyårslöften? BANTA? Nämen, försöka må så bra som möjligt!
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback