2013

Har bestämt mig för att sluta vara en sån jävla fjant och börja våga göra mer saker. Kanske inte så drastiska och stora saker till en början, men saker jag kan känna mig stolt över att jag fixade det! 
Jag SKA:
 
  • Börja rida och våga vara nära hästar igen.
  • Sluta vara så bacillrädd.
  • Sluta få ångest om jag köpt någonting till mig själv och inse att man faktiskt får ibland.
  • Tillåta mig själv att ta det lugnt, slappna av och andas mer.
  • Vara mer impulsiv och sluta tänka så mycket hela tiden!
  • Njuta av de små sakerna man får i livet
  • Känna att JAG är den viktigaste prioriteringen, Att JAG ska må bra.
 

Vad säger ni om det? Kommer nog upp fler saker senare. 

Postat av: Stina

Låter asbra Janna!!! Dom små sakerna kan göra minst lika mycket! Du fixar det!

2013-01-08 @ 00:11:14

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback