Misty mountains

Idag drog jag på stan och kollade runt lite, slutade med att jag köpte lite smink och nytrosn! Helt sjukt egentligen, brukar aldrig och har aldrig använt foundation förut, men nu är jag helt fast. Knasigt det där. Sen blev det i alla fall middag hos päronen (igen). 
Imorgon ska jag upp vid sju.... Fasen i helvetet heller vad jag inte kommer orka kliva upp. Det är så att jag ska på nåt jävla jobbcoachbajs som börjar halv nio och är till tre. Superkul:)))) Nä, kanske dags att försöka sova lite så man orkar upp imorgon.. Bläsch. Godnatt på er!
 
 
Haha, gofrillan man får när man inte orkar borsta håret.

Postat av: Honk honk

Booobbis:)

2013-01-23 @ 17:45:38
Postat av: Kill kompis

Helt skadat så snygg du har blivit:)

2013-01-28 @ 23:14:35

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback