We did it when we were young

Idag fick jag min efterlängtade glossybox! Helt sjukt, fick bara grejer jag behövde! Typ makeupservetter (hatar att ta bort smink med vatten....), nagelbandskrämen som man fick med passade ju ypperligt! Mina nagelband... är inte att leka med.  Fyfan. Sen hårolja, hårspray och en asnajs kajalpenna. Helt perfa. 
Just nu väntar jag på att Rebecca ska komma förbi, shululuuu! 
 
Annars så känner jag mig faktiskt sjukt... sjuk. Är jättehängig, ont i huvudet och svullen i halsen. Bajsigt. Men ska vila upp mig imorgon, käka kräm med mjölk och bara tycka synd om mig själv! Asbra. Kanske ska passa på och ha lite "spakväll" också? Blir asbraoo. 
BTW! hahaa, btw... länge sen man skrev det?! Minns apberget tiden då man hade sina fina slangord.. MEN, iaf. I förrgår natt så drömde jag att jag var tillsammans med Åke i Bert. Herregud så fint par vi var! Fast, sen blev det typ krig och vi käkade pizza. Men tycker det var fint ändå... hihih
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback