And I believe that it's easier for you to let me go

Hoj!
Helgen har varit väldigt lugn och jag har försökt att bli frisk från någon slags sjuka. Har haft feber och en förjävlig nackspärr som ännu inte har släppt. 
Ikväll har jag i alla fall gjort en jävligt god middag, hittat mina träningsbrallor och vunnit 30 pix på en trisslott. Låter som en fin kväll va? Fast sanningen är den att jag har varit på så fruktansvärt dåligt humör och allt har gått fel. Men det har blivit bättre. Nu ligger jag i sängen och funderar på allt som typ går. Känner mig så jävla ensam fast jag vet att jag har folk omkring mig. Känner mig som Inga (Stinas 80åriga granne) och det enda som fattas är en katt som jag pratar med. Kattkvinnan numero uno kommer vara jag! 
Nä, nu ska jag ta och läsa lite. Eller se film. Eller nåt.
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback