Du är så mycket mer än en varm kropp i min säng även om du säkert tvivlar på det, baby

Varför är jag ens vaken nuuu... Så less! 
 
 

För du får mig att önska att jag vore singel
Håller nån i handen när jag ser dig där i vimlet
Och jag fryser till som om det vore mitt i vintern
För du får mig att önska att jag vore singel
Det känns som om någon har lagt nånting i drinken
Och jag faller som när arborister fäller timmer
För du får mig att önska att jag vore singel
Tänk om du kan ändra mig
Och allt blir som du tänker dig
Du har mig lindad som en ring runt ditt finger
Jag orkar inte kämpa mer
Allting vore enklare
Om jag vore singel
För du får mig att önska att jag vore singel
Du kämpar mot alla impulser i ditt inre
Och jag ser stora tårar rulla ner för kinden
För din högsta önskan det är bara att jag vore singel
Du kanske trodde änglar bara fanns i himmelen
Så jag får be om ursäkt om jag ställer till det
Klart jag fattar att du önskar att jag vore singel
Tänk om du kan ändra mig
Och allt blir som du tänker dig
Du har mig lindad som en ring runt ditt finger
Jag orkar inte kämpa mer
Allting vore enklare
Om jag vore singel
För du får mig att önska att jag vore singel



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback