Freaks and Geeks

Har varit helt inne i en serie nu, Freaks and Geeks. KUNG kan jag lova. Dock så är det bara en säsong då den blev nedlagd. Sugit värre. Men jag tycker att ni borde ta en kik påre! Om inte annat så är det i alla fall grym musik i avsnitten. Har till och med gjort en spellista på spotty, kika på den HÄR - King alabama på den.
 
Annars då? Vet att jag har varit kass nanting på att blogga, stackars mina 3 stycken följare... (stina, becca och angelica?) 
Hade i alla fall personalfest i Lördags, SVINKUL! Först körde vi Gokart och sen middag på bygdegården i Norrmjöle. Kan lova att det blev drag. Ska lägga in lite bilder och så sen. 
 
Nästa helg fyller jag år, wehå. Känns som om det var tusen år sen man ens brydde sig om sånt. Typ när folk frågar en vad man önskar sig - inte fasen vet jag det int. En miljon hade inte varit helt fel iaf.
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback